.

Förlåt för att jag inte uppdaterat på tre (?) dagar nu. Ingen lust i skolan och jag har inte ens tagit upp datornn är jag har varit hemma. Bara legat och läst dom här dagarna, och nu är min älskade bok slut :( sista boken i serien och allt. Usch, känns inte bra :'( hah

Jaja, friluftsdag igår, jag och stina bakade cupcakes. Och åt upp alla gjorde vi också.

Nu ska jag kolla på sex and the city och dricka cola!


PUSS



gång på gång på gång, samma sak om och om igen. tar det aldrig slut? ingenting med dig chockar mig längre, och tro mig, det är inte en bra sak...

Kommentarer
Postat av: emma

det kommer en femte bok. den handlar mest om din älskade edward. när den kommer ut vet man inte, men någongång

2010-03-13 @ 16:17:41
URL: http://emmalundgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0