every time i hear your name

Morning!

Gårdagen spenderades uppe i soffan i cirka... 6 timmar, läsandes i, (som sagt), fjärde twilight boken även kallad Så länge vi båda andas. Jag läste 227 sidor, och vet ni vad det bästa är? Jag har inte ens läst halva boken än! GREAT! Så jag har ungefär 7 timmar njutning kvar. And then you die typ.

Sitter nyduschad i min älskade säng just nu. Ska väl alldeles strax föna håret och allt det där ni vet.

Ooooooh vet ni!? Vi kanske ska flytta!!!! :D Vi ska och kolla på två lägenheter idag, en fyra och en femma. Mammas bästa kompis och hennes son ska också flytta in med oss isåfall. :) Åh, jag hoppas verkligen att vi flyttar. Nu har vi bott här i typ 6 år?


Jaja, nu ska jag get ready for school.


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0