chaiiii

Shena!

Sitter på mammas jobb och har precis ätit en McChicken och har precis gjort mig en kopp Chai Te. Dock inte smakat på det än, men det luktar verkligen chai latte. Underbart om det smakar så också, slippa köpa en chai latte för 40 kronor styck varje gång. Haha!

Mamma slutar om en halvtimme och då ska jag hem och städa. Lovley.


Måste bara säga att facebook är min bästa vän. Där får jag reda på vad som händer överallt, mesta dels i min såkallade familj. Och jag blir lika deprimerad varje gång, att man inte kan lyfta på telefonen och ringa. Det jag säger är, FACEBOOK ÄR MIN BÄSTIS!
Och ni som inte förstår vad jag menar, fråga när vi ses, men tänk efter först, ni vet nog vad jag menar. Och mamma, vi har redan pratat om det.


En sista sak innan jag slutar bara. Idag fyller Emma 17 år! GRATTIS PÅ DIG!!


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0