i thought you would allways be mine

Tjena!

Idag har varit en bra dag. Förutom typ en kvart då jag blev lite depp av no reason. Då satte jag på Sex and the city igen och stängde av hjärnan en stund. Hursom. Idag har jag inte gjort så mycket. Sarah, Emmy och Elin kom hit vid två så gick vi upp till lokalen och städade, efter den såkallade festen. Usch, jag vill inte ens skriva om det. Efter det så gick jag hem och kollade på tv och drack cola osv.
Vid halv åtta gick jag upp till Willys och mötte upp Denise, vi köpte lite chips och cola och sånt där gott nivet. Sen gick vi till Donken och tog en kaffe. Vid 9 så åkte vi hem till henne och kollade på avatar. <3

Imorgon ska jag vara hundvakt åt världen sötaste hundar. En av dom är en sån där liten skit, lika liten som en Chihuahua, ful stavning men ändå, och guuuuuuud så söt hon är. Jaja, ni kanske får se bilder imorgon om ni har tur.



Där har ni en bild på sötnosen!


Vi hörs imorgon, nu ska jag antingen läsa lite eller sova. Tror det blir det senare alternativet faktiskt.




PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0