it´s a beautiful day

Hello!

Idag har varit en bra dag. Dock har det varit lite surt och sådär i skolan men det är så ibland. Tyvärr ingenting man kan göra åt det, synd att det inte finns lyckopiller som man kan ta när man känner att man är på dåligt humör. Det skulle jag behöva ibland, inte för att jag visar så mycket utåt när jag är sur, men för en själv liksom.

Vi var på biblioteket med klassen idag, och efteråt så stannade jag och Stina kvar och jag lånade en bok om Andra Världskriget. Haha ja, jag tycker det är intressant. Punkt.
Efteråt så köpte Stina en chokladkaka så satt vi och njöt av solen och chokladen i väntan på bussen. Jag har så mycket vårkänslor nu, känner inte ni hur man blir lyckligare och lyckligare för var solig dag som går?

Nu ska jag gå upp och sätta mig med ett glas cola och läsa lite i fjärde twilight boken, som jag inte ens minns namnet på.


Ha en fortsatt underbar/solig/lovley dag!


PUSS

Hur kan bara ord göra hela ens dag helt toppen? Det är ju bara ord. Fina ord iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0