it´s going down

Hallo!

Ligger i sängen och upptäckte nyss att jag har sovmorgon imorgon! Hur underbart är inte det på en skala från ett till tio?

Jani, idag har jag tvättat hela 5 maskiner med kläder. 5 MASKINER! Men nu är allt tvättat iallafall. Nästan. Efter att vi tvättat så kom mammas kompisar hit och dom hade med sig sallad från Kompis Mat&Prat på kupolen, och jag åt upp alltihopa. Smarrigt värre, och nyttigt!

På torsdag är det ett år sedan min farfar dog. Ett helt år sedan. Jag kan inte förstå det. Det är ett helt år sedan jag stog vid busshållsplatsen på jax och min bror kom fram till mig och sa att vi skulle gå hem för att Surri skulle prata med oss. Ett år sen. Sjukt. Vi ska iallafall åka ut till graven och tända ljus och lämna blommor skulle jag tro.



Nej, nu ska jag nog sova. Ska kolla klart dom sista 10 minutrarna på Greys Anatomy som jag kollade på tidigare idag.


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0