ojojoj

Sha!

Inte en speciellt händelserik helg det här inte.
Igår var jag hem till Catta och Rosalie en stund på dagen och sen åkte jag och mamma hem till mormor och morfar och tvättade. Var kvar där till tio och när vi kom hem så gick jag och la mig på engång. Och idag så åkte vi till västerås på kalas. Och påvägen dit så fick vi sladd på bilen och snurrade ett varv och in i snödrivan på sidan, men det gick bra. Bilen stannade rakt så det var bara att köra iväg efter att vi gått runt bilen och kollat så att den var okej och hämtat lite delar som gått av. När vi kom hem så färgade jag håret.

 

Färgen syns inte riktigt på nån utav bilderna, tyvärr ;)


Jag tror inte att ni förstår hur mycket jag ätit idag! Helt sjukt. Hos moster så åt jag tre portioner mat, kanske två normalstora då, och fika på det, när vi kom hem åt jag en bit tacopaj och alldeles nyss åt jag lite kyckling. Och så har jag ätit salta pinnar i bilen på väg till och från v-ås, OCH pistachnötter.


Nu ska jag gå upp till mamma och kolla på nån film som går på tv!


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0