saker ni nog inte visste om mig

Jag är väldigt rädd för i stort sett alla små insekter och kryp. Speciellt om dom är inne på mitt rum.
Jag är rädd för fiskar när jag badar på sommaren, jag tror att dom ska komma och bita mig i benen eller fötterna.
Jag hatar blod, mest andras. Ser jag blod, så får jag kväljningar och spyr nästan.
Jag är en väldigt stökig person, dvs. jag kan inte ha mitt rum fint i mer än 2-3 dagar.
Jag skulle aldrig kunna klara av att leva utan min mobil.
Jag har två gosedjur som jag fick när jag föddes som ligger bredvid mig i sängen när jag sover.
Jag är en slösa, mitt studiebidrag är alltid slut efter max 2 veckor.
Jag är otroligt svag i armarna, och i benen. Överallt egentligen.
Jag har inte en speciellt bra relation med min pappa, jag kanske träffar honom en gång i månaden.






Kommentarer
Postat av: Anonym

gosedjuren är en kanin och en nalle :)(L)

2010-03-23 @ 23:06:17
Postat av: Mamma

Men det alla VET om dig är att du är en väldigt go´ och glad tjej och dessutom är du mitt allt! <3

2010-03-24 @ 19:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0