sexandthecity

Hellu!

Sitter uppe i soffan och kollar på S.A.T.C och dricker cola. Ska väl alldeles strax gå ner och duscha och fräsha upp mig lite. Vid sju ungefär ska jag möta upp Denise på Willys så ska vi köpa lite gott till kvällen. Vi ska nämnligen se på Avatar hemma hos henne. Det blir nog någon mer film också. Jag tar med mig datorn så har vi några fler alternativ. Nog om det här...

Gårdagen: Låg i sängen i stort sett hela dagen från att jag vaknade till klockan 5 när jag fixade mig och gick ut till bussen och åkte ner på stan och åt på Coco Thai med tjejerna. Mysigt som tusan, men sååååååå himla dyrt. Fyfan 200 i sjön typ. Nu ska jag hålla hårt i pengarna tills... nångång. Men det kommer aldrig hända.

Gårkvällen..? Den ska vi inte ens prata om. Fail. Kom aldrig på att ni ska ha fest 1 timme innan "festen". Nej usch. Och lås inte in nyckeln heller. Menmen, det löste sig ju till slut. Det med nyckeln alltså.




Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0