Sjunde mars tvåtusentio

Tjena!

Jag sov till kvart över ett idag! Fattar ni!? KVART ÖVER ETT! Sjukt, onödigt och jag vet inte vad. Menmen, så äre. Gick upp vid två och åt frukost med mamma och Yasin, duschade och vid 20 i tre åkte jag och mamma på Ljusparty. Det var helt okej faktiskt.



Sen åkte vi och handlade. Och nu har jag setat här uppe i tre timmar ungefär och läst och skrivit på bokanalysen till engelskan. Bredvid mig står en skål med physalis, rostade sojabönor, en tom cocktail-tomater burk och ett glas multivitamin juice. Tror faktiskt det är dags att gå och lägga sig snart, för som ni märker, skriver jag inte speciellt bra just nu. To tierd för det.


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0