suck

Tjena!

Jag har varit hemma sedan fyra. Direkt när jag kom hem så skulle jag städa på mitt rum och ja.. tror ni att jag har börjat än eller? Nepp, det har jag inte. Jag har nämnligen legat uppe i soffan och kollat på 3 Greys anatomy avsnitt. Men jag menar, who can blame me? Det går ju inte att sluta titta. Och nu har Derek och Meredith precis gjort slut på riktigt. Derek är jätte sur på henne. Och jag får inte veta hur det slutar förens ikväll. Eller imorgon. And that sucks. Men nej, nu ska jag ner och ta ett glas vatten, stoppa in öronplupparna/hörlurarna i öronen och städa järnet i nån timme.

Jag tar nog före och efter bilder med mobilen. Och jag kommer förmodligen lägga ut dom på bloggen, om resultatet blir bra...


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0