Why do you have to go and make things so complicated?

Hellu!

Skolan idag som vanligt. Hände inget speciellt eftersom jag inte ens kommer ihåg vad vi gjorde idag. Efter skolan åkte jag iallafall hem till stina och försökte plugga. Gick inte sådär jätte bra, men Stina lyckades iallafall göra klart en sak. Åkte hem därifrån vid åtta, kom hem nio och då diskade jag, gjorde en smothie och två mackor.


Nu ligger jag i sängen och har precis kollat på första avsnittet i säsong 3 av Grey´s Anatomy. Jag vill självklart se ett till right away men det går inte, i have to sleep. Men vi har sovmorgon till 10 imorgon så det är skönt. Så jag kan gå upp åtta, lovley!



Nu ska jag stänga av datorn och sedan tänka lite på vad jag ska välja till individuella valen. Dom jag vet är iallafall Engelska B och Internationell ekonomi. Båda 100 poängs kurser. Internationell ekonomi kan nog vara en bra sak att läsa tror jag. Funderar på webbdesign också, eller typ psykologi, men är inte så intresserad av det så vi får väl se hur det blir. Nu ska jag iallafall sova!


GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0