i´m alive

Tja, tänkte bara titta in och säga att jag lever. Skolan rullar på som vanligt och snart är alla kurser avklarade, SKÖNT! Och jag pluggar och pluggar och jag har faktiskt blivit klar med några uppgifter.



Och sen en sak till, imorgon ska jag och klippa mig och sen efter det vill jag färga håret, eller inte imorgon, men innan skolavslutningen. Jag vill bli brunett igen. Men, (det finns alltid ett men) det kommer slit så mycket på mitt hår. Men iallafall. Vad tycker ni att jag ska göra? Ska jag färga brunt igen eller ska jag fortsätta vara svarthårig?


Nu ska jag ta två mackor med choklad och ett glas oboy sen ska jag nog plugga!


PUSS

Kommentarer
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-18 @ 21:50:39
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/
Postat av: jenny

Färga ljusa slingor då ? du kan ju börja så.. så färgar du ljusare å ljusare :) fast gör de inte på dig själv.. ^^ Det blir inge bra.. :p du ser ju hur jag ser ut :D

2010-05-18 @ 23:29:02
URL: http://jennyinchains.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0