I wanna be a billionaire

Jag vet att alla redan lagt ut den här låten, men den är för bra för att inte finnas på min blogg!


Travie McCoy - Billionaire <-- Spotify länk


Min helg har varit helt toppen. Sov hos Jenny i fredags, och det var hur kul som helst. Vi var med Kim och Niklas (hennes bröder) och Erik tror jag han hette, Niklas kompis. Först var vi ner på Waynes och köpte en varsin IceTea eller IsLatte, sen drog gick vi runt lite och sen drog vi hem till Jenny och hjälpe Niklas att plugga. Vid tolv drog vi till Kim och satt i köket och pratade och vid ett, halv två någon gång drog vi ner på stan och åt på Maestro. Sen drog vi hem, tror inte jag somnade förens 5. Men det var det värt!



Lördagen sen då, drog hem och fixade mig sen åkte jag hem till Stina och vid 8 drog vi till Kålgårn där det var en gratisfestival, Seaside. Tyvärr så regnade det och var inte sådär jätte mycket folk. Inte lika mycket som det brukar vara sa Stina. Vid 10/11 drog Stina, Jossi och Elin hem och eftersom bussarna gick så konstig så sov jag hos Jenny inatt också. Och idag så har vi bara legat i sängen och kollat på film, The human Centipede, kolla inte på den om ni är känsliga för äckliga saker. Usch.

Nu ska jag kolla på en film, ha det bra tills vi hörs igen!


Kommentarer
Postat av: jenny

Riktigt bra helg! Gillar bilden skarpt! :)

2010-05-25 @ 10:48:02
URL: http://jennyinchains.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0