Morgondagens plans

Hola amigas!

Sitter nere i köket atm, och försöker plugga... men det går inte sådär jätte bra, men äh, jag tar det imorgon!

Imorgon börjar jag 12,05, hur skönt är inte det liksom? ;) då har jag multimedia så då ska jag försöka bli klar med min uppgift som jag har kvar. Och sen har vi datorkunskap och då är det redovisning av min ppp som gäller, och efter det är det naturkunskap och då ska jag bli klar med min "uppsats" om ozonlagret.

Och nu kommer det roliga mina vänner, efter skolan ska jag träffa Jenny och vi ska ha minst lika roligt som vi hade i fredags, och jag lär väl hitta en ny man nu eftersom han inte vågar prata med mig. Eller vad säger du Jenny? ;)



Nej, nu ska jag dricka upp kaffet, ta bort sminket och borsta tänderna och sen ska jag väl upp och sova eller nått :)


/ L♥

Kommentarer
Postat av: jenny

morgondagen kommer bli såå bäst! :D och inga fegisar imorrn inte ;)

2010-05-28 @ 00:05:36
URL: http://jennyinchains.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0